Sunday, March 8, 2015

විෂම ලිංගික ස්ත්‍රීත්වය හා මාතෘත්වය කාන්තා විමුක්තියෙන් බැට කෑමේ ඛේදවාචකය.

බටහිර යුදෙවු මතවාදී හා සංස්කෘතික ආක්‍රමණිකයාගේ එක් ප්‍රභලම අවියක් වන කාන්තා විමුක්තිවාදයට අනුව ලොව සෑම රටකම වසරේ මාර්තු 8 වනදාට සමරන ජගත් කාන්තා දිනය නිමිති කොට ගෙන ලිපිය ලියන්නට අප අදහස් කළෙමු. කාන්තා දිනය අපට අදාල නැතත් ඒ හරහා රටට වන බලපෑම සුළුපටු නොවේ. ඒ නිසා ඒ ගැන යමක් කිව යුතුමය. ඇත්තෙන්ම මාර්තු 8 වනදාට සැමරෙන්නේ කාන්තා දිනයක්ද? නැත. මෙය බොහෝ දුරට විෂම ලිංගික පීතෘමූලිකත්වයට හා එයට සමරූපී වන විෂම ලිංගික ස්ත්‍රීත්වයටත් මාතෘත්වයටත්  එරෙහි ව්‍යාකූල ලිංගික බහුරූපී සමාජය විසින් සමරන දිනයක් වෙයි.
                        මෙලොව සියල්ල නිරතුරුව වෙනස් වුවද සොබාදහමට අනුව මේ සියල්ල වෙනස්වන යම් ආකාරයක් තිබේ. ඒ තුල දක්නට ලැබෙන පැහැදිලි සත්‍ය නම් සොබාදහමට එකඟ දේ සොබාදහමේ ආශිර්වාදය මත වැඩිදියුනු වී ඉදිරියට යන අතර ඊට එකඟ නොවන දේ සොබාදහමෙන්ම ප්‍රතික්ෂේප වී වියැකී යෑමයි. ලිංගිකත්වය සම්බන්ධයෙන්ද මෙය ඒ ආකාරයෙන් වලංගුය. මුළු මහත් ජෛව පරිනාමයම සැලකූ විට ලිංගිකත්වය යන සාධකය පරිනාමයට ලක් වී තිබෙන්නේ ස්ත්‍රී හා පුරුෂ ලෙස දෙභින්න වීමටත් ලිංගික ලක්ෂණ වල විශේෂණයන් වැඩිදියුණු වීමටත්  ප්‍රමුඛත්වයක් ලැබෙන ලෙසයි. ලිංගිකත්වය යන්න ස්වභාවයෙන්ම නිර්මාණය වී තිබෙන්නේ ප්‍රජනන අවශ්‍යතාවය අනුවයි. ශාක ලෝකයේනම් ද්වි ලිංගිකත්වය කැපී පෙනෙන අතර ඒක ලිංගිකත්වය (ගැහැනු හා පිරිමි ලෙස වෙන් වෙන්ව ජීවීන් දෙදෙනෙකු සිටින ) දක්නට ලැබෙන්නේ කලාතුරකිනි. නමුත් පරිනාමිකව වඩා ඉදිරියෙන් ඇති සත්ව ලෝකය තුල කැපී පෙනෙන ප්‍රමුඛත්වයට පත් වී තිබෙන්නේ ඒක ලිංගිකතාවයයි. ඒක ලිංගික සත්ව කොට්ඨාශ වලද ලිංගික ද්විරූපිකත්වය( ගැහැනු හා පිරිමි සතුන් එකිනෙකාට වෙනස් ලක්ෂණ අනුව බෙදීම ) වඩා ඉරියට පැමිණ ඇත. මිනිස් වර්ගය තුල මේ ලිංගික විශේෂණයන් තවත් වැඩි දියුණු වී තිබෙන්නේ කායික විද්‍යාත්මකව පමණක් නොව මනෝවිද්‍යාත්මකවත් විශිෂ්ඨ අනුවර්තනයන් දරමිනි.මිනිස් ලිංගිකත්වයේ මනෝවිද්‍යාත්මක සාධකයක් කැපී පෙනෙන්නේ ඊට අනුවයි. සත්ව ලෝකයේ පරිසරය සමග අන්තර් සබඳතා පැවැත්වීමත් ප්‍රජනනයත් සැලකිල්ලට ගත් කළ පරිසරය සමග වඩා ප්‍රභල ලෙස අන්තර් ක්‍රියාවන්හි නිරත වෙමින් ප්‍රමුඛත්වය ගැනීමේ සංසිද්ධිය සැලකීමේදී පිරිමි පාර්ශවය මූලික වී ඊට අනුව ස්ත්‍රී පාර්ශවයේ හැඩගැසීම් තීන්දු වී තිබීම වඩා කැපී පෙනේ. ඉන් අපගමනය වන්නේ මීමැසි ඝනාවාස ආදී සුළු සත්ව ඛාණ්ඩ කීපයක් පමණි. මේ තත්වය මුළු ලෝකයේම ජෛව පරිනාමික ඉතිහාසය පුරාවටත් ඉදිරියටත් ඒ ආකාරයෙන් සිදුවීම වැලැක්විය නොහැක. මක් නිසාද යත් සොබාදමට එකඟ ලෙස එය සිදු වීමයි.
                              

                        
ඉහතින් පෙන්වාදුන් සංසිද්ධිවලට පටහැනි මිනිස් කුහකත්වයන් විසින් ගොඩනැගූ බටහිර කාන්තා විමුක්තිවාදයේ මතවාදී ආක්‍රමණය සෑම වසරක් පාසාම මාර්තු මස 8 වන දින සමරන කාන්තා දිනයෙන් සංකේතවත් වේ. මිනිස් ලිංගිකත්වය සොබාදහමේ අනෙකුත් සාධකයන් සමග මැනවින් කලමනාකරනය වී ස්වභාවිකත්වයට එකඟ ලෙස විෂමලිංගික පීතෘමූලිකත්වය මිනිස් ජනසමාජයන් ගොඩනැගෙන ප්‍රධාන ආකෘතිය බවට පත්වී ඇත. මේ සංසිද්ධියේදී ඊට සමරූපී වන්නේ ගැහැනු පාර්ශවය පැත්තෙන් විෂම ලිංගික ස්ත්‍රීත්වය හා ඒ මත පදනම් වන මාතෘත්වයයි. සොබාදහමේ ආශිර්වාදය ලබමින් ඉදිරියට විකාශනය වී ඇති මේ කිසිවකට ගරු නොකරන මිනිස් කුහකත්වයන් තුලින් පැනනැගී ආ බටහිර කාන්තා විමුක්තිවාදය මේ වන විට උත්සහ කරන්නේ ලිංගිකත්වයේ නියම ස්වරූපයට පටහැනි අතකට මිනිස් ලිංගිකත්වය මෙහෙයවීමටය.මේ කුහක ප්‍රයත්නයේ ආරම්භය කුහක පිරිමින්ගේ සාමූහික ක්‍රියාකාරකම් වල ප්‍රතිඵලයක් ලෙස ඇරඹී මේ වන විට බටහිර හා ලොව පුරා බටහිර සංස්කෘතික ආක්‍රමණයට ගොදුරු වූ රටවලටත් ව්‍යාප්ත වෙමින් පවතී. මේ වන විට කාන්තා විමුක්තිවාදය වටා කාන්තාවන් එක් රොක් වී සිටින්නේ සුළුතරයකි එයිනුත් බොහොමයක් ලිංගිකත්වය අතින් ව්‍යාකූලත්වයට පත් වූ අයයි. තත්වය එසේ තිබියදී අදටත් මේ කාන්තා විමුක්තිය මතවාදීව පෝෂණය කිරීමට පෙරමුණ ගන්නේ කුහක පිරිමින් වේ. මේ අතර බටහිර යුදෙවු පිරිමින් අතර සිටින කුහකයන් කැපී පෙනේ. මේ වටා එක් වන කාන්තාවන්ගේ පියවරුන් බොහෝ දුරට ඔවුන් කුඩා කල සිට හදාගෙන ඇත්තේ මවගේ ස්ත්‍රීත්වය ඔවුන්ට නොලැබෙන ආකාරයටය. එයින්ද නොනවතින ඇතමුන් සිය දියණියන්ට සමාජයේ අනෙකුත් පිරිමින් ගැනත් ඔවුන්ගේ ලිංගිකත්වයේ ස්වභාවය ගැනත් ද්වේශසහගත අදහස් මනසට කාවද්දති.පිරිමි ලිංගිකත්වය  තම පැවැත්මට හා ජීවිතයේ ප්‍රගතියට බාධක ලෙස සිතන්නට පුරුදු කරති. මේ කුහක පිරිමින්ට අනුව කාන්තාවන්ගේ ප්‍රගතිය මැනියයුත්තේ ඔවුන්ට පිරිමින් හා පිරිමි ලිංගිකත්වය අනුකරනය කිරීමේ ඇති හැකියාව මත පිහිටායි. මෙය අති උග්‍ර මට්ටමේ කුහකත්වයකි. මේ කුහකත්වය ගැන මින් පෙරත් කරුනු බොහෝ කියා ඇති බැවින් නැවත නැවතත් කීම අවශ්‍ය නැතැයි අප සිතන්නෙමු.
                            
අදවන විට පිරිමි කොටසක කුහකකම් මත පදනම් වන බටහිර යුදෙවු කාන්තා විමුක්තිවාදය ස්ත්‍රීත්වයක් නැති කාන්තාවන් පිරිවරාගනිමින් ලොවට හිසරදයක් ලෙස ව්‍යාප්ත වන්නේ බටහිරද ඇතුළුව ලොව සෑම රටකම අභ්‍යන්තර සමාජයන් හා ජාතිකත්වයන් ලෙඩකර දුර්වල කරමිනි. මේ කාන්තා විමුක්තිවාදය ලොව පුරා පැතිරෙන්නේ යුදෙවු මතවාදී ආක්‍රමණයේ තවත් එක් සංරචකයක් ලෙසයි. එය විෂමලිංගික පීතෘමූලිකත්වයට බැට දෙනවාටත් වඩා වැරෙන් බැට දෙන්නේ එහිම සමරූපී විරුද්ධ ලිංගිකත්වය වන විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වයට හා ඒ මත පදනම් වන මාතෘත්වයටයි. ඒ තරමට බටහිර යුදෙවු කාන්තා විමුක්තිවාදයට දැඩි අභියෝගයක් එල්ල කරමින් භීතිකාවක් බවට පත්වී තිබෙන්නේ විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වය හා මාතෘත්වයයි. එසේ වන්නේ විෂමලිංගික පීතෘමූලිකත්වයට එහි සමරූපී විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වය හා මාතෘත්වය යම් කිසි ශක්තියක් විවිධ පැති ඔස්සේ ලබාදෙන නිසයි. බටහිර කාන්තාවාදයේ ප්‍රභලම සතුරු පාර්ශවය විෂමලිංගික අධිපතිවාදී පුරුෂයා වනවාටත් වඩා දැන් ස්ත්‍රීත්වය හා මාතෘත්වය අනුව හැඩගැසුනු කාන්තාවන් බවට පත්වී ඇත. එක්තරා අතකට ලිංගිකත්වය ව්‍යාකූල කරගත් පුරුෂ ලිංගිකත්වය පවා පිස්සුවෙන් අනුකරනය කරන කාන්තා විමුක්තිවාදීනියන්ගේ හැසිරීම් වලට වඩා, ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වය මත විශිෂ්ඨ අනුවර්තන දරමින් කායිකවත් මනෝවිද්‍යානුකූලවත් හැඩගැසුනු කාන්තාවන්ගේ ස්ත්‍රීත්වය මත පදනම් වන ක්‍රියාකාරකම් වලට සොබාදහමේ පිටුබලය හා ආශිර්වාදය ලැබීම ගැන කුහක කාන්තා විමුක්තිවාදිනියන්ටත් ඔවුන්ට සහය වන කුහක පිරිමින්ටත් ඇත්තේ දැඩි නොරිස්සුම්සහගත බවකි. මේ සමස්ථ ස්වභාවයම කෙසේ හෝ නොපිට පෙරලීමට උපන් කුහක ගතිපැවතුම් ඇත්තන් නොගන්නා උත්සහයක් නැත. මෙය ඇත්තෙන්ම අතිශයෝක්තියක් නොවේ. පැහැදිලිව පෙනෙන්නට තිබෙන තත්වයකි. විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වයටත් ඒ මත පදනම් වන මාතෘත්වයටත් දැඩි ලෙස නින්දා අපහාස කිරීමට හා හැකිනම් කායිකවත් මානසිකවත් හින්සනයට ලක්කරමින් සැබෑ ස්ත්‍රීත්වය නියෝජනය කරන කාන්තාවන් තලා පෙලා දැමීමට කාන්තා විමුක්තිවාදී ගැහැනු පිරිමි දෙපිරිසම වලිකති.
                                                
විෂමලිංගික පෞරුෂත්වයේ අනුවර්තනයන්ට සමරූපී වන විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වයේ අනුවර්තන, ගැහැනු පිරිමි ලිංගික ගැලපීම් ඇතුළු සොබාදහමේ ආශිර්වාදයෙන් වැඩිදියුණු වන සමාජීය ගොඩනැගීම කෙරෙහි ඊනියා කාන්තා විමුක්තිවාදිනියන්ටත් ඔවුන්ගේ සහයක පිරිමින්ටත් ඇත්තේ නොසන්සිඳෙන වෛරයකි. පිරිමියාට ලිංගික වශයෙන් ප්‍රසන්න හැඟීමක් ඇතිකරවන කාන්තා ඇඳුම් විලාසිතා ආදිය ගැන කාන්තා විමුක්තිවාදී ගැහැනු පිරිමි සියල්ලෝමග් නොරිස්සුම්සහගතව කතා කරන ආකාරය කවුරුත් දැක ඇතුවාට සැක නැත. පිරිමින්ට ජීවවිද්‍යානුකූලව  ආවේනික ලිංගික ලක්ෂණ වලට සමරූපී ස්ත්‍රී ලිංගික ලක්ෂණයන් සමග ඒකාබද්ධ රූපලාවන්‍ය ශිල්පය මේ ඊනියා කාන්තා විමුක්තිකාමීන්ට නොරුස්සන තවත් දෙයකි. ඒ අන් කිසිවක් නිසා නොව එම ක්‍රියාකාරකම් ගැහැනු පිරිමි ලිංගික ආකර්ෂණය ඇතිකරවන නිසාත් විෂමලිංගිකත්වය නියෝජනය කරන නිසාත්ය. විෂමලිංගිකත්වය මත පදනම්වන කිසිවක් වෙනුවෙන් පෙනීහිටීම කාන්තා විමුක්තිවාදී න්‍යායධර්මයන්ට පටහැනිය. කාන්තා විමුක්තිවාදීන්ට ඇති කුස්සි වෛරය හා පවුල් විරෝධයද කාටත් දැක පුරුදු දෙයක් වේ. මේ ඊනියා කාන්තා විමුක්තිවාදීන්ට අනුව කාන්තාවහල් භාවයක් ඒ තුල ඇත. ගැහැනු ළමුන් පවුලේ මවට අනුව ස්ත්‍රීත්වය කේන්ද්‍ර කරගනිමින් හැඩගැස්වීම වැලැක්වීමට කාන්තා විමුක්තිවාදී කුහක ගැහැනු පිරිමි දෙපිරිසම නොගන්නා උත්සහයක් නැත. මේ සියල්ලේම මුල සොබාදහමෙන්ම් තහවරු වී ඇතිවිෂමලිංගික පීතෘමූලිකත්වයට එරෙහි වීමේ කාන්තා විමුක්ති මූලධර්මයය වේ. විෂමලිංගික පිරිමියා සිය ලිංගික අවශ්‍යතා සපුරාගන්නා ප්‍රභවය ලෙස ස්වභාවයෙන් පිහිටා ඇත්තේ විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වයයි. කාන්තා විමුක්තිවාදී කුහක ගැහැනු පිරිමි සියළු දෙනාට අවශ්‍ය  ප්‍රධාන දේ මෙම ආකෘතිය බිඳ දමා ලිංගිකත්වයේ අනුවර්තන නොසලකන එමෙන්ම මනෝවිද්‍යානුකූලව ලිංගිකත්වයට ප්‍රතිවිරුද්ධ අනුකරනයන් කරන ලිංගික බහුරූපිකත්වයක් හරහා සමලිංගිකත්වය පූජනීයත්වයට පාත්‍ර කිරීමයි. මොවුන්ගේ මේ සියළු කූඨ ප්‍රයත්නයන් සාධාරණීකරනය කරන්නේ ඊනියා නූතනත්වය යන කඩතුරාවට මුවා වෙමිනි.
           
බටහිර යුදෙවු නූතනත්වය හරහා ගොඩනැගුනු කාන්තා විමුක්තිවාදයේ අනෙකුත් සමාන්තරගත මතවාදයන් වන්නේ මාක්ස්වාදය හා ලිබරල්වාදයයි. මේ මත්වාද වල පරස්පරතාවයන් තිබුණද පදනම යුදෙවු චින්තනය වේ. ලිංගිකත්වය වටා බැඳෙන්නාවූ සමාජීය කුහකත්වයන් මේ සියළු මතවාද වල පොදුවේ දක්නට ඇත. වර්තමානයේ බටහිර දැනුම තාක්ෂණය නීතිය අධ්‍යාපනය දේශපාලනය ආදී සියල්ල තුලට කාන්තා විමුක්ති විෂබීජය ඇතුල්වී තිබේ.  අද බටහිර සමාජයේ ලිංගික ව්‍යාකූලතා වර්ධනය කර ලිංගික බහුරූපිකතාවයක් ඇති කිරීම සඳහා කුහක ලිබරල් විද්‍යාඥ්ඥයින් ජීව විද්‍යා දැනුම අවියක් ලෙස යොදාගැනීම උවමනාවෙන් සිදු කරති. බටහිර දූෂිත නීති ආයතන මේ වනවිට සිදුකරන්නේ කුහක අනපනත් මගින් කාන්තාවන්ගේ රැකවරනයට යැයි අඟවා විෂමලිංගික විරෝධී වෛරී නීති වඩා සක්‍රීය කිරීමයි. මේ නීති කිසිවිට විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වය වෙනුවෙන් පෙනීහිටින්නේ නැත. එම නෛතික ක්‍රියාදාමයන් පැනනගින්නේද දූෂිත දේශපාලනය තුල ක්‍රියාත්මකවන කාන්තාවිමුක්ති විෂබීජය හරහා වේ. බටහිර යුදෙවු කාන්තාවිමුක්තිවාදයේ මතවාදී ආක්‍රමණික ප්‍රචාරක අවිය වන්නේ දූෂිත ජනමාධ්‍ය මාෆියාවයි. බටහිර අධ්‍යාපනය මේ වන විට ගැහැනු ළමුන්ට ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වයේ මනෝවිද්‍යාත්මක අනුවර්තනයන් නොපිහිටන ලෙස කප්පාදු කිරීමටත් පිරිමි හැසිරීමක් ඇති ගැහැනු ළමුන්ට පිරිමි ලිංගිකත්වය අනුකරනය කිරීමට වැඩි අනුග්‍රහයක් දැක්වීමටත් කටයුතු කරයි. අද බටහිර සමාජය පමණක් නොව බටහිර රටවල් අනුකරනය කරමින් බටහිරට ගැතිකම් කරන ලොව සෙසු රටවල සමාජයන්ද මේ ස්ත්‍රීත්වයක් නැති කුහක කාන්තා විමුක්තිවාදයෙන් බැට කයි. බටහිර රටවල කාන්තාවන්ට මහා ලොකු නිදහසක් ඇතැයි කීවද එම නිදහස ඇත්තේ පිරිමි ලිංගිකත්වයේ සමස්ථ ස්වභාවයත් ලිංගිකත්වයේ ස්වභාවයත් වහක් කරගෙන කුහක පිරිමින්ගේ කාන්තා විමුක්තිවාදය අනුගමනය කරන ස්ත්‍රීත්වයකින් තොර ව්‍යාකූල ලිංගික හැසිරීම් ඇති ඊනියා කාන්තාවිමුක්තිවාදිනියන්ට මිස ස්ත්‍රී ලිංගිකත්වයේ ස්වභාවය අනුව හැඩගැසුනු ස්ත්‍රීත්වයක් පිහිටා තිබෙන විෂමලිංගික කාන්තාවන්ට නොවේ.       
                          
සෑම වසරක් පාසාම මාර්තු 8 වනදාට ලොව පුරා සමරන ඊනියා කාන්තා දිනය තුල අන්තර්ගතව ඇත්තේද බටහිර යුදෙවු කාන්තා විමුක්තිවාදීන්ගේ මතවාදී ආක්‍රමණයකි. කුහකකමෙන් වල්මත් වී සමාජය ලිංගික වශයෙන් ව්‍යාකූල කරගත් බටහිර අද ප්‍රසිද්ධියේ කුහක විෂමලිංගික විරෝධී වැඩසටහන් ක්‍රියාවට නැගේ. මේ වැඩසටහන් ශ්‍රී ලංකාව වැනි බටහිර නොවන රටවල ක්‍රියාවට නැගෙන්නේ කොලේ වසා රැවටිල්ලෙනි. ඒ සඳහා කාන්තා විමුක්තිවාදයේ සහයක ගෝලබාලයන් කාන්තා හින්සනය ළමා අයිතීන් කාන්තා අයිතීන් ආදිය මතුපිටට පෙන්වයි. මේ ගැන අපට විචාරයක් තිබිය යුතුය. ඒ විචාරය ඇති කිරීමට අපද බටහිර ඉතිහාසය, සමාජමය වෙනස් වීම්, දැනුම හා ආකල්ප වැනි දේ ගැන සංසන්දනාත්මක ලෙස අධ්‍යනයක් කළ යුතුයි. බටහිර රටක්නම් අනිවාර්ය වශයෙන් අපට වඩා හැම අතින්ම දියුණු කිසි ප්‍රශ්නයක් නැති කිසි වරදක් නොකරන මිනිසුන් සිටින රටක් යන මුලාව දැන්වත් අප විසින් බැහැර කළයුතුව ඇත. අප කළයුත්තේ අපේ දුර්වලකම් හා ප්‍රගතිශීලී අංග වෙන්කර හඳුනාගෙන අපට ආවේනික ප්‍රගතිශීලී මතවාද ශක්තිමත් කිරීමයි. අපගේ මාතෘකාවටම අනුව ලිංගිකත්වය සම්බන්ධයෙන් අපේ අතීත සමාජයේ තිබුණු සැබෑ වටිනාකම් හා වංචනික ගුණධර්මයන් වෙන්කර සැබෑ වටිනාකම් නැවතත් සක්‍රීය කළයුතුය. විෂමලිංගික පීතුමූලිකත්වයට සමාන්තර ගත ලෙස විෂමලිංගික ස්ත්‍රීත්වය හා මාතෘත්වයත් සියළුම ස්ත්‍රී පුරුෂ කායිකවිද්‍යාත්මක හා මනෝවිද්‍යාත්මක හැඩගැසීමුත් සමාජයේ යහපත් ඉදිරි පැවැත්මට අත්‍යවශ්‍ය අංග යන අවබෝධය අපේ සමාජයෙන් අතීතයේ සිටම පැවතී ඇත . දැන් කළයුත්තේ මෙරට බටහිර අනුකාරකයින් විසින් අඩපන කළ ඒ සැබෑ වටිනා අංග නැවත සක්‍රීය කිරීමයි. ඉන් පසුවට කාන්තා විමුක්ති කුහක වෛරී මතවාදයෙන් බැටකන මෙරට ස්ත්‍රීත්වය හා මාතෘත්වය අනුව හැඩගැසී ඇති විෂමලිංගික කාන්තා සමාජයම රැකෙනු ඇත. අපට බටහිර සමාජයේ කුහකකම් මත පදනම් වන ඊනියා කාන්තා ප්‍රශ්න නැත. කාන්තා ප්‍රශ්න ගැන හෝ ලිංගිකත්වය ගැන අපට බටහිරින් ඉගෙනගැනීමට අවශ්‍ය නොවන බවත් අවසන් වශයෙන් මෙරට සිටින බටහිර අනුකරනවාදීන්ට මතක්කර දෙන්නෙමු. 

2 comments:

  1. අද මුළු ලෝකයටම විවිධ දේ සම්බන්ධයෙන් මතවාදී වෙනසක් අවශ්‍ය බවනම් පෙනෙන්න තියෙනවා. ඔබ කියන කාරනාව මමත් අන්තර්ජාලයේ මෑතකදිත් දුටුවා. ඒ බටහිර රටවලත් ඔය කාන්තා විමුක්තිය කියන සංකල්පයට විරුද්ධව මතවාද ගොඩනැගෙමින් පවතිනවා. ඒ වගේම කාර්මීකරනයෙන් වෙච්ච පරිසර විනාශය මිනිසා ස්ව්භාවධර්මයෙන් ඈත්වීම වගේ ගොඩක් පැති වලින් අළුත් මතවාද බිහිවෙමිනුයි පවතින්නේ.

    ReplyDelete
  2. \\අදවන විට පිරිමි කොටසක කුහකකම් මත පදනම් වන බටහිර යුදෙවු කාන්තා විමුක්තිවාදය ස්ත්‍රීත්වයක් නැති කාන්තාවන් පිරිවරාගනිමින් ලොවට හිසරදයක් ලෙස ව්‍යාප්ත වන්නේ බටහිරද ඇතුළුව ලොව සෑම රටකම අභ්‍යන්තර සමාජයන් හා ජාතිකත්වයන් ලෙඩකර දුර්වල කරමිනි.\\

    හරියටම හරි

    ReplyDelete